Så jävla klart!

Riktigt gött med att vara ledig idag! Jag och Sandra gick upp klockan 8 frivilligt en ledig dag för åka in och träna, är inte det lite bra vaa? Hihi, rätt segt men sååå himla skönt när det väl var färdigt! Tog bussen in till stan för att äta lite lunch på Ringduvan och sedan gå till Alis för att köpa GA tidning och skratta lite åt oss sjävla för att vi lyckades bli så jävla fula! Men varför inte liksom? Hann med en sväng på stan sen men hade ingen ork att prova något och knappt ta mig fram med den stora träningsväskan så inget blev köpt. Åkte hem och slängde mig i soffan framför Flickan som lekte med elden och sov. Ikväll skall jag fan sova TIDIGT!

Tänkte bjuda på den fula bilden men hittar den äääänte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0