Skickligt!

Hann inte med någon bloggning igår. Åkte vidare in till stan efter jobbet för att kolla fotbollsskor och lite annat. Hem duscha och åka ut till Eksta såklart som alla andra helger ;)
Blev en myskväll med Mien och Malin nere i Malins stuga med kladdkaka och spel. Körde även sönder Miens moppe igår, lagom skickligt sådär. Och idag åkte vi lite fyrhjuling. Inte en såndär pluttig liten grej ni vet, utan nu snackar vi stora grejer. Jag och Mien höll på att få hela över oss när vi flög av den. hahah grät och skratta på samma gång när jag låg där, fan vad ont det gjorde! Men inget längre som tur är!


Vi snackar om något i den här stilen
Inte det skönaste att få en sån här över sig kan jag tänka mig
400kg drygt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0