Svar på frågaa


Gick inte att få in kommentaren men det står såhär: hur gick det med den där detox grejen? märkte du någon skillnad? gick du ner? :)
Du har en superrolig blogg :D

Tänkte att jag kunde svara på den såhär eftersom det var från en anonym.

Svar:
Tack :) Med detoxen gick det väl ändå rätt bra, jag klarade att hålla den från måndagen fram till lördagen, vilket jag hade tänkt också. Det var lite jobbigt eftersom att man inte får äta vad som hälst var det ju de ända man tänkte på, god mat som man gillar.. Men som tur var gjorde ju jag, Sandra och Mien det tillsammans så vi stod emot tillsammans, och behövde inte heller gå till matsalen i skolan och frästas när det var god mat.
Jag gick inte ner sådär överdrivet mycket, detox menas med att man mest renar kroppen. Men gick nog ner två kilo tror jag, inget som märktes sådär iallafall.. Skillnaden var väl att man började skita mycket mer, haha. Så om du har fobi för att skita på allmänna toaletter borde du inte följa denna diet för då kan det bli jobbigt! Annars var det ju inte en allt för svår diet att hålla! :) Ska nog köra den någon gång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0