årets tråkigaste rubrik

Shit vad jag hatar dagen efter lov! Somnar ju aldrig klokt kvällen innan och är så grymt jävla trött hela dagen istället! På något konstigt sätt pallrade jag mig iväg till träningen direkt efter skolan, hade verkligen ingen ork egentligen, men det var väl skönt! Har bara sån jääävla träningsvärk nu att jag inte orkar gå och borsta tänder änns...
Detox avklarade dagar: 1
Detox dagar kvar: 6
Jag vill ha macka med ost, jag vill ha jordgubbsfil med mina flingor till, jag vill ha honung på sked. En dag har gått och jag längtar redan tills söndag! Men kommer kännas så skönt att klara av detta! Så va fan nu kör vi!


Tur att smoothie också är rätt gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0