Its something inside me and know its good

Känslan efter att duscha efter ett en kall riktigt jävla blöt träning var obeskrivligt skön! Det verkligen öste ner under dagens träning...
annars då?
Jo sov riktigt jävla bra uppe hos Sandra inättras! Förutom att jag vaknade med ont i halsen, pallar inte bli sjuk igen!... Men kände mig iallafall lagom utvilad för en skoldag till halv fyra. Ica Maxi dejt med olivia och hennes pappa var ju också rätt mysigt!
Hunnit med en snabb pluggning nu på kvällen, mitt vanliga jag! Tydligen två prov imorgon och jag drar igenom allt som fan kvällen innan. Bra planering!

Usch och fy vad skönt med fredag imorgon dåååå!!! Kyss och smek


Ålle, Maggan och Gittan, hemskt fint gäng de!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0