Nöt som äter nöt...

Fy fan vilken jävla dag! Efter en lång skoldag skulle jag bort och träna vid friskis, skulle bara förbi Obs och hadla något fint att äta, drickyoughurt och någon god kick-up kaka, den där kakan var inte värd tre och en halv timme på akuten!... Fy fan! Jävla spår av jordnötter då.. För er som inte vet är jag feting allerigisk mot jordnötter, har alltid med mig en spruta i fall att! Så det var ju inte det bästa jag kunde göra..
Så istället för träning fick jag tillbringa hela kvällen på sjukhuset... Kom hem vid åtta och var snorigt jävla hungrig!

Vill bara skänka ett sjukt jävla fint tack till min älskade Marie, tack för att du var med mig idag när det hände! Vet fan inte vad jag hade gjort utan dig!
Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0