Life is hard, its harder if your stupid

Dålig uppdate men har haft mina skäl..

Lördagens matcher gick bra för båda lagen vi kollade på! Måste vara min och Fannys förtjänst, helt klart.
På kvällen belv det en tripp ut till eksta, till Mien. Mysis! Film och fruktsallad i soffan, quite nice!

Söndagen väntades det fotbollsmatch mot föräldrarna och sedan avslut med fika. Känner itne för att notera att föräldrarna vann mot alla odds.. känns hårt!
Fick sedan världens sämsta avslut på fikat, fick migrän. Finns fan inget värre! Låg helt DÖD från 5 till 10 på kvällen, sov, vakna, dunkaknde huvudvärk, spydde lite, mådde äckligt jävla dåligt! Vilket resulterade till att jag kände mig helt bakfull idag! Inte skönt kan jag lova, så blev en trafikkunskps lektion innnan jag åkte hem. Mår ännu dåligt!..


Bastu och mys i fredags

Två vänder på Wayne´s Coffe, like it

I väntan på Olivias pappa


Bättre söndagsmorgon by Mien och Milla, Kul med bubble trubble!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0